FødevareWatch

Coop-direktør efter bøvlet 2018: "Vi er klar til virkelig at give den gas"

Der er ikke nok danskere, der kender til Coops online verden, som derfor skal gøres mere synlig. Lige nu er butikkerne i gang med at blive smeltet sammen med internethandlen, som gerne skal vokse 25 pct. i år som minimum, fastslår direktøren.

Foto: COOP/Henrik Frydkjær

Skal du være detailhandler, skal du være online. Sådan lyder det fra Morten Viktor, der står i spidsen for Coop.dk Mad.

"Online er en disciplin, man skal være god til. Det er et ekstra lag af convenience, og det skal vi selvfølgelig kunne tilbyde alle vores kunder. Der er bare meget lidt kendskab til, at du rent faktisk kan handle hos Coop online i dag," siger Morten Viktor, kommerciel direktør i Coop.dk Mad, der har siddet på posten siden starten i 2016.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier