Coop-direktør efter bøvlet 2018: "Vi er klar til virkelig at give den gas"

Der er ikke nok danskere, der kender til Coops online verden, som derfor skal gøres mere synlig. Lige nu er butikkerne i gang med at blive smeltet sammen med internethandlen, som gerne skal vokse 25 pct. i år som minimum, fastslår direktøren.
Foto: COOP/Henrik Frydkjær
Foto: COOP/Henrik Frydkjær

Skal du være detailhandler, skal du være online. Sådan lyder det fra Morten Viktor, der står i spidsen for Coop.dk Mad.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter