Coop løber med den grønne pokal - men en udfordrer nærmer sig

Coop er indehaver af Danmarks stærkeste varemærke i forhold til bæredygtighed. Rivalen Rema 1000 nærmer sig dog hastigt bagfra, og andre detailkæder har ligeledes taget store spring opad på ranglisten.
AF LARS ATTRUP

De danske forbrugere har - igen - kåret Coop som landets mest bæredygtige virksomhed og varemærke, men rivalen REMA 1000 nærmer sig hastigt bagfra.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter