FødevareWatch

Urtekram og Friland overhaler Coop som bæredygtige brands

Detailkoncernen Coop er ikke længere det brand, som danskerne opfatter som det mest bæredygtige. Øverst på Sustainable Brand Index 2017-listen finder man i stedet to danske fødevareproducenter.

Bæredygtighedsprisen Sustainable Brand Index 2017 er netop blevet uddelt, og efter at have tronet som det mest bæredygtige brand i 2016, må detailkoncernen Coop i år se sig slået af et par danske fødevarebrands.

Af listen fra Sustainable Brand Index, som er lavet på baggrund af 32.000 interviews med forbrugere i Norden og Holland fremgår det, at Urtekram er det mest bæredygtige blandt de adspurgte danskere.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier