FødevareWatch

Coop Hverdag kan blive det nye navn på dansk discountkæde

Dagligvarekoncernen Coop Danmark arbejder hårdt på at reducere omkostninger og få butikskæder til at arbejde tættere sammen. Det kan betyde, at Coop-navnet kommer i front.

Et presset marked for dagligvarer sætter fart i planerne om at forenkle driften af Coop-koncernen endnu mere. Det kan betyde, at Coop Danmarks kæder og butikker vil optræde under nye navne.

Coop mistede i fjor mistede førerpositionen til Salling Group som den største aktør i dansk dagligvarehandel målt på markedsandele i salg af dagligvarer. Det sker efter lukning af en række butikker rundt om i landet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier