FødevareWatch

"Ja tak-tilbud" på Facebook skaber vækst hos købmænd

Danske købmænd har for alvor taget de sociale medier til sig og bruger Facebook som en moderne tilbudsavis. Det smitter af på salget og i tallene.

Foto: Peter Hove Olesen/Polfoto/Arkiv

Scroller man ned over sit Facebook-feed, dukker den lokale Spar- eller Meny-købmand i langt højere grad op med et "ja tak-tilbud" på alt fra et kilo oksekød til seks liter juice eller en pakke opvasketabs.

Det er en ny trend, der er startet blandt de danske købmænd, og tilbuddene ryger i stor stil over disken.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

I Ovodan har man gjort æg til en global milliardforretning

Det fynske æggepulverselskab Ovodan Egg Group er markedsledende i flere lande og buldrer i disse år frem i Kina. I år har selskabet, der er ejet af Stadil-konglomeratet Thornico, en børsnotering i kalenderen, som skal fremme væksten yderligere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier