FødevareWatch

Coop vil stoppe tilbudsjagten med ny rabatmodel: "Det er et banebrydende sats"

Med inspiration fra Starbucks vil dagligvarekæden Coop erstatte tilbudsavisen med belønninger til loyale kunder.

Jan Madsen, koncerndirektør i Coop. | Foto: Majken Søndergaard Nielsen

Tilbudsavisen, som flere og flere sig "nej tak" til, skal i Coops butikker erstattes af en rabatordning, der er kendt fra kaffekæden Starbucks. Det skriver Berlingske.

Fredag blev en ny funktion i Coops medlems-app lanceret, hvor kunderne kan sætte penge ind på en såkaldt "Madkonto". Funktionen virker ved, at kunden sætter eksempelvis 1000 kr. ind på sin "Madkonto". Herefter lægger Coop 5 pct. oven i beløbet i udvalgte kampagneperioder, så kunden nu har 1050 kr. stående på madkontoen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier