Kædedirektør ruller nye tiltag frem fra hjørnerne

Efter flere års arbejde med at profilere og optimere profilkategorierne i Superbrugsen har ny kædedirektør skubbet flere initativer ind. Senest var en vinfestival med til at løfte omsætningen i den kategori med 50 pct.

Overordnet har vi hørt historien før. Superbrugsen skal adskille sig fra konkurrenter og især fra discounthandel gennem et konstant fokus på signalet om, at man er et supermarked med et ret stort S.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også