FødevareWatch

Kvickly intensiverer convenience-kampen

Coops supermarkedskæde Kvickly kæmper som konkurrenterne med at tiltrække kunder i hverdagene. Det skal et øget fokus på hurtige måltider og sænkede priser lave om på, fortæller direktøren.

Foto: Morten Flarup

For at fange flere af de danske forbrugere kaster Kvickly fiskesnøren i retningen af de hurtige måltider.

Det fortæller Allan Kristoffersen, formatdirektør i Kvickly, til FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Professor: Klimavenlig mad skal normaliseres

På samme måde, som elbilerne spreder sig og i højere grad bliver normen i fremtidens bilpark, skal danskernes lyst til klimavenlige fødevarer igennem en proces, hvor det bliver normalen at spise mere grønt, mener professor Katherine Richardson, der er medlem af Klimarådet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier