Kvickly intensiverer convenience-kampen

Coops supermarkedskæde Kvickly kæmper som konkurrenterne med at tiltrække kunder i hverdagene. Det skal et øget fokus på hurtige måltider og sænkede priser lave om på, fortæller direktøren.
Foto: Morten Flarup
Foto: Morten Flarup

For at fange flere af de danske forbrugere kaster Kvickly fiskesnøren i retningen af de hurtige måltider.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også