Detailhandlen på opkøb i fødevareindustrien

Historisk har detailhandlen internationalt haft vekslende strategier i forhold til, om den skulle producere fødevarer eller ej.  Nu tyder det ifølge ny analyse på, at detailkæderne igen er opkøbslystne på den front - også i Danmark.

Detailhandlens strategi om at sælge flere private varemærker, tilbyde forbrugerne flere unikke produkter og stå stærkere i forhandlingerne med fødevareindustrien får detailkæderne til at rette fokus mod opkøb og drift af fødevareproducerende virksomheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også