Amazons dagligvarehandel stiger med opkøbet af Whole Foods

Dagligvarekædens produkter hjalp med at trække onlinesalget op efter Amazons opkøb sidste år.
Foto: AP/Elaine Thompson
Foto: AP/Elaine Thompson

Sidste sommer købte Amazon den økologiske fødevarekæde Whole Foods og ifølge nye tal, er det begyndt at betale sig. For Whole Foods-mærkets egne produkter som kokosvand og frosne blåbær får Amazons generelle dagligvaresalg til at stige.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også