Kun få danskere køber deres dagligvarer på nettet

Nethandel med de daglige varer halter efter det øvrige onlinesalg. Branchen tror dog på kraftig vækst.
Nemlig.com plukker dagligvarer fra et stort lager i Brøndby. | Foto: CARSTEN BUNDGAARD
Nemlig.com plukker dagligvarer fra et stort lager i Brøndby. | Foto: CARSTEN BUNDGAARD
AF JENS ERIK RASMUSSEN OG JESPER OLESEN

Trods store trecifrede millioninvesteringer har handel med dagligvarer på nettet ikke fået et gennembrud i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også