Discountbutikker skubber dansk eksport frem

Internationale dagligvarekæder sender danske fødevarer, som sælger godt her, videre til butikker i andre lande ude i verden.
Foto: Copyright: Mikkel Berg Pedersen/Ritzau/Arkiv
Foto: Copyright: Mikkel Berg Pedersen/Ritzau/Arkiv
AF JESPER OLESEN

Discountkæder er med til at sætte fart i salget af danske fødevarer til udlandet. I hvert fald trækker flere af dem danske fødevareproducenter med ud på eksportmarkederne, hvor interessen for Skandinavien er med til at øge salget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også