7-Eleven tester selvbetjening

Et dansk hospital bliver det første sted i Danmark, kioskkæden 7-Eleven tester selvbetjeningskasser.

Der bliver testet på livet løs i kioskkæden 7-Elevens danske butikker.

I oktober var det et nyt convience-koncept, som blev rullet ud i tre af kædens butikker, hvor man vil afprøve salget af varme retter til kunder på farten i form af bl.a. tærter og supper.

Denne her gang er det selvbetjening, som der afprøves.

Det sker 18. december, når åbner 7-Eleven sin fjerde butik på et hospital - Herlev Hospital. Det bliver også den første butik, hvor 7-Eleven tester selvbetjening i Danmark.

Det skriver kioskkæden i en pressemeddelelse.

"På et hospital kommer kunderne i vores butik mange forskellige steder fra rent geografisk, og det er ikke alle, som kender 7-Eleven anno 2017. Nogle tror måske stadig, at vi har fokus på kioskvarer og gammeldags fastfood. I hospitalsbutikken har vi en god mulighed for at vise 7-Eleven som den madbutik, vi gerne vil være," udtaler Daniel Ødegaard, der er salgschef hos 7-Eleven.

Hospitalskiosken er 100 kvm og kommer til at have både en salatbar samt både varme og kolde færdigretter og supper, som kunderne kan varme i en mikrobølgeovn.

7-Eleven tester nyt conveniencekoncept

7-Eleven bliver mere aggressive i Danmark – skal åbne 55 nye butikker

Supermarkeder og discountkæder jagter storbykunder på farten

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også