Direktør for nyt Hellofresh-koncept: Vi skiller os ud fra øvrig takeaway

Danske forbrugeres digitale niveau, forsøgsvillighed, sundhedspræferencer og ikke mindst trang til bekvemmelighed har lokket Factor, datterselskab af Hellofresh, til Danmark, forklarer meddirektør.
Med et allerede etableret distributionsnetværk er vejen til de danske forbrugere banet for det USA-dominerende færdigretskoncept Factor, der ejes af måltidskassen Hellofresh, mener meddirektør, tyske Christiane Schrijvers-von Griesheim.
Med et allerede etableret distributionsnetværk er vejen til de danske forbrugere banet for det USA-dominerende færdigretskoncept Factor, der ejes af måltidskassen Hellofresh, mener meddirektør, tyske Christiane Schrijvers-von Griesheim.

I 2023 rullede Factor deres færdigretskoncept videre fra USA til først Canada, så Belgien og Holland, og nu er turen kommet til Danmark såvel som Sverige, hvor markedet for nem og bekvemmelig mad dermed får endnu en aktør med en international kæmpe i ryggen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter