Madmarked i Aarhus har fundet sin succesfulde plads

Trods en svær start for Aarhus Street Food er der kommet fart på madmarkedet, der leverer millionoverskud.
Her ses smedstifter af Aarhus Street Food, Britt Vorre, under opbygningen af det aarhusianske madmarked i 2016. | Foto: Joachim Ladefoged/JPA
Her ses smedstifter af Aarhus Street Food, Britt Vorre, under opbygningen af det aarhusianske madmarked i 2016. | Foto: Joachim Ladefoged/JPA

Fra tomme DSB-haller til et pulserende madmarked med styr på økonomien. Aarhus Street Food har siden starten i 2016 været hele vejen i rutschebanen, hvor også pandemien har blandet sig, til nu at have fundet et solidt ståsted med millionoverskud og 1,3 mio. årlige gæster. Det skriver Børsen Søndag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter