Sommerens forestående EM-slutrunde i fodbold er ligeledes højtid for kampagner målrettet fodboldfolket.
Takeawayaktøren Just Eat har i forbindelse med slutrunden hentet en række tidligere og nuværende fodboldprofiler på banen til at promovere selskabets ydelser, når sulten trænger sig på under EM, fortælles der i en pressemeddelelse.
Det franske fodboldikon Eric Contona er netop offentliggjort som blikfang i kampagnen, der spiller på parallellerne mellem mad og fodbold, hvor den franske profil bestiller og får leveret nogle af sine favoritretter.
Kampagnen indbefatter ligeledes den tidligere spanske fodboldstjerne Fernando Torress, hollandske Virgil van Dijk, italienske Gianluigi Buffon og tyske Lukas Podolski, der sammen skal markedsføre madleveringstjenesten.
"Det at have en så stor fodboldstjerne som Eric Cantona med om bord på Just Eats sponsoreringskampagne er utrolig spændende – vi ved, at vores kunder er klar til at gå all in på turneringen og at sørge for, at de får den mad de bedst kan lide, hvor og hvornår de vil, hører alt sammen med til oplevelsen," udtaler adm. direktør Carsten Boldt fra Just Eat, Danmark.