Fodboldikoner skal profilere takeawaymad under slutrunde

Fodboldfolket skal lokkes til takeaway-tasterne via et nyt samarbejde mellem Just Eat og en række fodboldprofiler.
Foto: Eric Gaillard/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Eric Gaillard/Reuters/Ritzau Scanpix

Sommerens forestående EM-slutrunde i fodbold er ligeledes højtid for kampagner målrettet fodboldfolket.

Takeawayaktøren Just Eat har i forbindelse med slutrunden hentet en række tidligere og nuværende fodboldprofiler på banen til at promovere selskabets ydelser, når sulten trænger sig på under EM, fortælles der i en pressemeddelelse.

Det franske fodboldikon Eric Contona er netop offentliggjort som blikfang i kampagnen, der spiller på parallellerne mellem mad og fodbold, hvor den franske profil bestiller og får leveret nogle af sine favoritretter.

Kampagnen indbefatter ligeledes den tidligere spanske fodboldstjerne Fernando Torress, hollandske Virgil van Dijk, italienske Gianluigi Buffon og tyske Lukas Podolski, der sammen skal markedsføre madleveringstjenesten.

"Det at have en så stor fodboldstjerne som Eric Cantona med om bord på Just Eats sponsoreringskampagne er utrolig spændende – vi ved, at vores kunder er klar til at gå all in på turneringen og at sørge for, at de får den mad de bedst kan lide, hvor og hvornår de vil, hører alt sammen med til oplevelsen," udtaler adm. direktør Carsten Boldt fra Just Eat, Danmark.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

For abonnenter