FødevareWatch

Danske cocktail-iværksættere har bygget egen fabrik og gør klar til eksport

Nohrlund har serveret cocktails til festivaler som Northside, Grøn Koncert og Distortion, men den unge virksomhed har langt større ambitioner.

Foto: Nohrlund

Det er tre år siden, at den nu 28-årige Søren Aamand sammen med 30-årige Anders Houmann etablerede Nohrlund med ambitionen om at skabe et færdiglavet produkt, der kan overgå langt de fleste frisklavede cocktails.

Det unge selskab har i perioden kæmpet med at få produktet anerkendt hos både skeptiske forbrugere og kunder, men efter at have lavet cocktails til mange tusinde festivalgæster, går udviklingen stærkt den rigtige vej. Det beretter Søren Aamand, adm. direktør i Nohrlund.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier