Kaffe-iværksætter: McDonald's-kampagne er usmagelig

Kæden hopper af, når McDonald's taler om fair priser og bæredygtighed i forbindelse med, at de danske restauranter i næste måned vil give kaffen væk gratis, mener iværksætterne i Coffee Collective.
Foto: Coffee Collective/Presse
Foto: Coffee Collective/Presse

Folkene bag den danske kaffevirksomhed Coffee Collective giver ikke meget for den kaffekrig, McDonald's i denne uge har indledt med tilbuddet om gratis kaffe til alle morgenkunder i restaurantkædens filialer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også