FødevareWatch

Starbucks indgår nyt samarbejde på kæmpe kaffemarked

Kaffekoncernen går sammen med den kinesiske onlinekæmpe Meituan om kaffelevering på det næststørste marked for Starbucks.

Foto: Tingshu Wang/Reuters/Ritzau Scanpix

Kaffebestilling bliver en del af menuen på den kinesiske techkæmpe Meituans fødevareplatform, der når ud til 667 mio. kinesere.

Det sker som led i et samarbejde med kaffekæden Starbucks, der har Kina som sit næststørste marked efter USA med omkring 5000 fysiske kaffebarer og nu altså en stærkere onlineposition, skriver CNN.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier