FødevareWatch

Starbucks må genstarte i Sverige efter nedtur

Den amerikanske kaffekæde har mistet fodfæste på det svenske marked, og nu skal ny franchisetager forsøge sig med en genstart.

Foto: Henry Nicholls/Reuters/Ritzau Scanpix

Efter 11 år på det svenske kaffemarked har den amerikanske kaffekæmpe Starbucks langtfra fået fat i de kaffedrikkende svenskere.

Tværtimod er Starbucks-navnet forsvundet ud af de fleste svenske byer igen, efter at kæden under stor svensk opmærksomhed blev lanceret i 2010 og havde store ambitioner i landet. Det skriver SVD.se.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier