Nye kunder er primær årsag til milliardfremgang for Hørkram

Hørkram gik med nye og mere loyale kunder frem med mere end en mia. kr. i 2022. Danmarks største fødevareudbud kan dog give rystelser, fortæller topchef Preben Kristensen. 
Foto: Pr / Hørkram Foodservice
Foto: Pr / Hørkram Foodservice

Det er primært nye kunder og eksisterende kunder med mere appetit, der har skubbet omsætningen nærmest lodret op Hørkrams 2022-regnskab. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Selskabet har i årsrapporten angivet bemærkningen ”going concern” som følge af den forværrede økonomiske situation i selskabet. | Foto: Casper Dalhoff

Skanderborg Bryghus taber fortsat millioner

For abonnenter