Nordamerika er et fyrtårn for Chr Hansens fødevaremarked – Kina er mere ude af kurs

Ostemarkedet i USA er med til at drive ingredienskoncernens store fødevaredivision frem, mens Europa holder stabilt niveau, fordi især mejerierne skal bruge løsninger til optimering. Kina er langt fra fordums storhed som vækstmarked.
Foto: PR
Foto: PR

Krisetider er langt fra skidt for alle aktører i fødevaresektoren. I hvert fald ikke når man hedder Chr. Hansen og har ingrediensløsninger på hylden til at optimere blandt andet produktionen af ost og yoghurt over det meste af verden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter