FødevareWatch

Nordamerika er et fyrtårn for Chr Hansens fødevaremarked – Kina er mere ude af kurs

Ostemarkedet i USA er med til at drive ingredienskoncernens store fødevaredivision frem, mens Europa holder stabilt niveau, fordi især mejerierne skal bruge løsninger til optimering. Kina er langt fra fordums storhed som vækstmarked.

Foto: PR

Krisetider er langt fra skidt for alle aktører i fødevaresektoren. I hvert fald ikke når man hedder Chr. Hansen og har ingrediensløsninger på hylden til at optimere blandt andet produktionen af ost og yoghurt over det meste af verden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier