Tre lommer med vækst i Europa ligger klar til Arla

Mens der overordnet ikke er det store håb om, at Arla-forretningen kommer til at vokse markant i 2022, er der efter et par år med corona flere hjørner, hvor Arla ifølge koncerndirektør kan øge sit aftryk.
Ansvarlig for Arla i Europa, Peter Giørtz-Carlsen. | Foto: PR/Arla
Ansvarlig for Arla i Europa, Peter Giørtz-Carlsen. | Foto: PR/Arla

Efter et stort 2020, der på mange fronter blev betegnet som fænomenalt i Arla-regi, er det sværere at finde markante højdepunkter i de netop afleverede tal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også