Arla vil klemme ny vækst ud af sine mest kendte brands

Arla, Castello, Lurpak, Puck og Starbucks er ligesom i den foregående strategi hjørnesten i vækstdelen af Arlas nye Future26-strategi. Europæisk direktør sætter ord på nogle af de nye ambitioner for mærkerne.
Foto: PR / Arla
Foto: PR / Arla

Der er mange om buddet, når det kommer til at producere og levere mejeriprodukter til særligt de europæiske forbrugere, og derfor regner Arla i sin netop fremlagte strategi kun med en årlig vækst i de kommende fem år på 1-2 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter