Syv nye fabrikker sikrer Co-Ro solidt ståsted i svære år

Mens krigen i Ukraine ikke har direkte indflydelse på forretningen i juicekoncernen, bringer den afledte effekter, der ligesom covid-19, Suez-blokaden og mange prisstigninger lægger pres på Frederikssund-virksomheden. I sidste ende har en strategiforandring i 2016 sikret forretningen, fortæller direktør.
Foto: Gregers Tycho/ERH
Foto: Gregers Tycho/ERH

Gennem udfordring på udfordring er organisationen bag juice-, saft- og iskoncernen Co-Ro blevet trykprøvet i de seneste to år. Og var det ikke for en strategi, der blev rullet i gang i 2016, ville fremtiden næppe have været så lys for den familieejede Frederikssund-koncern.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter