Trods millionunderskud går alt efter planen for måltidskassekæmpe

I sit første år på det danske måltidskassemarked leverer det tyskejede Hellofresh' danske afdeling negative resultater i millionklassen på bundlinjen. Men alt går efter planen, da det tager tid at modne på et nyt marked, siger den nordiske chef i Hellofresh.
Foto: PR / Hellofresh
Foto: PR / Hellofresh

Hellofresh har gang i en stor ekspansionsplan på det skandinaviske marked. I to år har måltidskasserne fundet vej ind i danske og svenske hjem, og i går blev det annonceret, at nordmændene var de næste, der stod for tur.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter