FødevareWatch

Rutchebaneår tvinger sjællandsk bryghus over i nye salgskanaler

Pandemien gav ølbryggeriet To Øl fra Vestsjælland store udfordringer i 2020. Alligevel har de forbedret resultatet fra seneste år ved at tage hul på en plan, der først skulle eksekveres ude i fremtiden.

Foto: Peter Hove Olesen / Ritzau Scanpix

2020 skulle være året hvor To Øl endelig kunne rulle deres nye brygfaciliteter ud og begynde at skrue op for produktionen af specialøl. Men salgskanalerne blev lukket ned, og bryghuset fra Svinninge ved Holbæk måtte se nye veje.

"Hele 2020 var noget af et rutchebanetur. Vi startede med at have vores nye brygfacilitet klar til at brygge og producere i slutningen af februar 2020. Der troede vi ligesom, at nu skal det endelig blive sjovt," siger Tore Gynther, der er direktør og stifter af To Øl.  

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier