FødevareWatch

7-Eleven skubber convenience-ikon i ny retning

Efter flere års udfordringer omlægger den danske conveniencekæde nu indholdet af sine pølsehorn. "Der er tale om så stor volumen, at der generelt ikke har været råvareproduktion nok til at dække efterspørgslen på pølsehorn," siger direktør Jesper Østergaard.

Foto: Henning Hjorth

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Aarstiderne vil sætte sig på mere af hverdagen

Måltidskasser med aftensmad flankeres af nye tiltag, der skal gøre Aarstiderne til et bredere alternativ til onlinesupermarkederne. Yderligere tiltag er på vej efter et år, hvor antallet af solgte kasser steg med 20 pct.

Vestjysk fiskeselskab kommer ud med lille underskud

En kombination af en fabriksbrand sidste forår og pandemiens påvirkning af foodservicemarkedet har sendt lakseseskabet Norlax i lille minus. Selskabet, der netop har fået amerikansk hovedejer, forventer bedring i år.

Pandemi giver rekordforventninger i cocktail-selskab

Et forår præget af fortsatte restriktioner i det danske natteliv får Cocktail Company til at skrue forventningerne et nøk opad. "Efter vores virtuelle omstilling forventer vi nu, at det bliver virksomhedens bedste kvartal nogensinde," siger stifter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier