FødevareWatch

7-Eleven opper offensiven: "De steder, hvor vores partner vælger at starte, er vi med"

Trods hårde erfaringer i 2018 øger den danske conveniencekæde nu satset på hjemmelevering med flere danske byer og store forventinger til fremtiden. "Det krævede en pandemi, at vi internt i min organisation forstod, at nu kører bussen," siger adm. direktør.

Foto: PR / 7-Eleven

Der har været fart på buddene hos 7-Eleven Delivery – og det får nu den danske conveniencekæde til at gå endnu hårdere ind i kampen kunderne på hjemmelevering.

Siden den danske convenience-aktør i december lancerede hjemmelevering, har kæden udvidet fra levering fra seks butikker i København til at teste markederne af i både Aalborg og Århus.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier