Ny strategi skal sende Espersen tilbage i plus

Et forfærdeligt 2015 gav Espersen en mavepuster, og fiskeriselskabets ambitiøse vækstplaner led et knæk. Nu blæser direktøren atter til angreb.
Klaus. B. Nielsen har været adm. direktør for Espersen siden 2001. | Foto: PR / A. Espersen
Klaus. B. Nielsen har været adm. direktør for Espersen siden 2001. | Foto: PR / A. Espersen

Espersen-direktør Klaus Nielsen var ambitiøs, da han i 2014 kiggede i spåkuglen og slog tonen an for Espersen, der er en af landets absolut største fiskevirksomheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også