Sådan vokser Solina i presset fødevarebranche

Den danske fødevaresektor er presset på indtjeningen, og det mærker Solinas danske afdeling. Dog hiver stordriftsfordele og udpræget kreativitet blandt kunderne resultaterne op.
Arkivfoto. Solina Danmark hed førhen SFK Foods, men blev af den franske levnedsmiddelkoncern i 2014. | Foto: Colourbox
Arkivfoto. Solina Danmark hed førhen SFK Foods, men blev af den franske levnedsmiddelkoncern i 2014. | Foto: Colourbox

Fødevarebranchen er under hårdt pres i Danmark. Alligevel sejler Solina med vind i sejlene på de stille vande.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også