Jagten er gået ind på det næste tex-mex-hit

For omkring 20 år siden blev krydderiserien tex-mex introduceret på det danske marked af Santa Maria. Produktgruppen med den mexicanske smag blev siden en enorm succes, så nu jagter selskabet den næste store madtrend.
Santa Maria er tæt på at have det nye tex-mex, lyder det fra den danske afdeling. | Foto: Matt Rourke
Santa Maria er tæt på at have det nye tex-mex, lyder det fra den danske afdeling. | Foto: Matt Rourke

Tortillas, Taco og wraps er en almindelig del af middagsbordet for rigtig mange danske familier i dag. Ligesom det er en fast del af stort set alle supermarkeders sortiment.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også