FødevareWatch

Ny strategi bærer frugt i DLG

Den nye strategi om at fokusere på kerneforretningen ser ud til at virker for DLG. Driftsresultatet stiger, selv om omsætningen er faldet.

Foto: PR/DLG

Strategiskiftet i DLG ser nu ud til at bære frugt.

Efter flere år med foden solidt plantet på speederen, valgte selskabet sidste år i stedet at slanke forretningen. Frem for at øge salget skulle der fokuseres på at tjene penge, lød beskeden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier