Dansk fiskeklassiker hægter sig fast i Asien

Et af Danmarks ældste fiskeselskaber oplever tocifret fremgang på eksporten til Asien, hvor særligt Japan og Kina viser vækst. Ambitionen er på sigt at blive et af de markedsledende brands i regionen.

Ligesom mange andre danske fiskeselskaber har Amanda Seafoods traditionelt haft en stor eksport til Sydeuropa, men gennem en årrække har selskabet sideløbende arbejdet på at dyrke de asiatiske markeder op.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også