Morgenmadskæmpe ændrer design efter anklage om racisme

Det tog kun en enkelt tweet og fem timer, så meddelte Kellogg's, at de ændrer tegningen på pakkerne med morgenmaden "Corn Pops".
Foto: John Raoux/AP/Ritzau Scanpix
Foto: John Raoux/AP/Ritzau Scanpix
AF SØREN KRAGBALLE

Der er en grund til, at de fleste selskaber frygter de sociale medier. Især hvis selskabet beskyldes for racisme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også