Schulstad sælger chiabrød for 50 mio kr

Efter et år i markedet sælger Lantmännen Schulstad chiabrød for 50 mio. kr. Nu skal detailhandlen overbevises om, at forbrugerne gerne vil betale 25 kr. for produkter, der lægger sig mere op af produkter fra de voksende bagerkæder.
Foto: Kristian Djurhuus/Polfoto/arkiv
Foto: Kristian Djurhuus/Polfoto/arkiv

Øget fokus på økologi, sunde råvarer og fuldkorn har ændret hele den måde, hvorpå store traditionelle rugbrødsaktører som Schulstad og Kohberg skal gribe det danske brødmarked an på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også