Hvor er forbrugerne i branchens nye forskningsstrategi?

Der står ikke nok om forbrugerne, økologien og de små og mellemstore virksomheder i den fødevareforskningsstrategi, som onsdag blev fremlagt. Det mener et par af de første læsere af oplægget fra DI Fødevarer og Landbrug & Fødevarer.

DI Fødevarer, Landbrug & Fødevarer og ti store virksomheder præsenterede onsdag deres bud på en fremtidig fødevareforskningsstrategi, som skal være med til at sikre væksten i klyngen i årene frem mod 2030.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også