Iposen-bagmænd klar med ambitiøst brødkoncept

Smartbake er en ny pendant til måltidskasseselskaber som Aarstiderne og Skagenfood. Med dej og brød som motor stiler de fire bagmænd efter 20.000 abonnenter.
Foto: Jens Dreisling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dreisling/Ritzau Scanpix

Anders Høy Thomsen var noget betænkelig, da han præsenterede sit nyeste påfund for venner og familie. Sammen med tre andre entreprenante typer ville han skabe en online virksomhed, som leverer fersk dej klar til bagning direkte til forbrugerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også