Forsker: Potentiale for øget salg af øko-kyllinger kan komme gennem nytænkning

Martin Hvarregaard Thorsøe har analyseret, hvad nicheproduktioner som specialøl og -mel har gjort for at blive så succesfulde i Danmark. Han mener, at den økologiske fjerkræsektor kan lære af de to brancher.

Udviklingen i salget af økologiske kyllinger følger slet ikke samme positive udvikling, som andre økologiske fødevareprodukter oplever, når danske forbrugere lægger varer i indkøbsvognen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også