FødevareWatch

Danpo vil have del i salg af dyrere kyllinger

Salget af økologiske kyllinger og kyllinger fra friland går frem, og med nyt brand vil producenten Danpo have del i det bæredygtige marked.

Foto: Joachim Adrian

Forbrugerne hiver i stigende grad kyllinger fra De Fem Gaarde, Løgismose og Himmerland ud af kølemontrerne, og nu vil den store Danpo-producent have del i markedet.

Det fremgår af en pressemeddelelse fra Danpo, hvori producenten lancerer sit nye brand De Danske Familiegårde.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier