Pizzaer i Kina er en vigtig vækstmotor for Chr. Hansen

Asien og især Kina trækker en stor del af væksten i Chr. Hansen-regnskabet. Fremover bliver kinesernes nye hang til ost - især på pizza - en vigtig del af salget i Asien, tror topchefen Cees de Jong.
Efter en solid vækst i de første ni måneder af 2016/17 vover adm. direktør i Chr. Hansen, Cees de Jong, en opjustering. | Foto: Charlotte De La Fuente
Efter en solid vækst i de første ni måneder af 2016/17 vover adm. direktør i Chr. Hansen, Cees de Jong, en opjustering. | Foto: Charlotte De La Fuente
AF LONE ANDERSEN

Med en vækst på 19 pct. er Kina blevet en afgørende motor for væksten i ingredienskoncernen Chr. Hansen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også