Private label og luksus skal løfte chokoladesats til succes

Mette Blomsterberg, Stadil-familien, Urtekram og Søstrene Grene er bare nogle af de nye kunder, som skal løfte Ørbæk Bryggeris chokoladeeventyr i luksusklassen til nye højder.
Aksel Rømer, direktør i Mols Organic. | Foto: Sacha Sennov
Aksel Rømer, direktør i Mols Organic. | Foto: Sacha Sennov

Fra økologisk helsemærker til sodavand og videre til øl og spiritus. Rømer-familien, bag det kendte sodavandsmærke Naturfrisk, har igennem tiden fået udvidet forretningen ganske markant. Senest er turen kommet til luksuschokolade og snackbarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også