Letz Sushi rykker drikkevarerne frem i kampen for vækst

Sushikæden forventer at løfte salget af drikkevarer med en tocifret procentstigning i løbet af det næste år. Sortimentet ændres, mens priserne sænkes til detailniveau.
Foto: Letz Sushi.
Foto: Letz Sushi.

Den ekspanderende sushikæde Letz Sushi har en målsætning om minimum at fordoble omsætningen fra de nuværende cirka 50 mio. kr. frem mod 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også