Easyfood: "De bløde værdier skaber de hårde økonomiske resultater"

Bagerikoncernen fra Kolding har internt et stort fokus på bløde værdier. Det er en af drivkræfterne i selskabets vækstiver, forklarer virksomhedens stifter og direktør, der netop har ansat en psykolog og verdensmester i sejlsport.
Foto: Easyfood.
Foto: Easyfood.

Easyfood er set udefra en stor bagerifabrik, der spytter chrunch-, brød- og konditorprodukter ud til conveniencekæder i Europa.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også