Pizzaburgeren er Dr. Oetkers adgangsbillet til de unges hjem

Dr. Oetker fik massiv opmærksomhed, da selskabet i 2015 lancerede pizzaburgeren, der blev et salgshit i Danmark. Selvom hypen nu er kølnet af, skaber produktet nye muligheder for den traditionsrige virksomhed.

"Du vil aldrig mere stå i det urimelige dilemma at skulle vælge mellem pizza, burger eller hotdog."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også