Et nej til Dr. Oetker blev til vækst for Easyfood

Bagerikoncernen gør en dyd ud af at vælge de rigtige kunder, når det gælder udviklingen af den hastigt voksende virksomhed. Det handler om at vælge firstmovers og skabe innovation mere end volumen, lyder det fra selskabet med de store vækstplaner.
Foto: Jesper Dall/Polfoto
Foto: Jesper Dall/Polfoto

Når Easyfoods sælgere er på messer rundt om i verden, er det vigtigste ikke at få ordre i hus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også