Coca-Cola og Nestlé går online i Singapore

Det asiatiske onlinemarked Lazada har åbnet op for shop-in-shops, og det baner vejen for nogle af verdens føde- og drikkevarevaregiganter.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Lazada, hvis majoritetsejer er kinesiske Alibaba, annoncerede torsdag, at Coca-Cola og Nestlé er to nye spillere på onlinemarkedets platform for shop-in-shops.

Det skriver Yahoo Finance.

Det giver de to selskaber mulighed for at sælge deres produkter gennem Lazada, og det er lidt af et nybrud, fordi Lazada ikke har været kendt for at sælge levnedsmiddel. Selskabet tog dog de første skridt i den retning, da det opkøbte onlinesupermarkedet Redmart i november 2016.

Hos Nestlé er man begejstret for den nye aftale.

"Platformen shop-in-shop er en spændende måde at engagere vores kunder og gøre dem glade med den lettest mulige adgang til de bedste priser på Nestlés produkter," siger Chow Pee Chat, der er kommunikationsdirektør for Nestlé Singapore.

Den gamle købmand skal give Nemlig succes i fremtiden

Meny vil åbne flere shop-in-shop med Lagkagehuset

Danmark skal lære Singapores indbyggere at spise fuldkorn

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også