Arlas ingrediensforretning lider under partnermangel

I snart otte år har Arla søgt med lys og lygte efter en partner i USA til sin ingrediensforretning. Hvis ikke det sker, kan det ramme væksten, fortæller topchefen i andelsmejeriet.
Foto: AFI/ PR
Foto: AFI/ PR

Arlas 6 mia. kr. store ingrediensforretning mangler en partner i USA. I otte år har andelsmejeriet forsøgt at finde en passende samarbejdspartner, som kan tilføre Arla Foods Ingredients (AFI) de råvarer, selskabet har brug for.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også