Sådan vendte CH Interfrugt biksen – "vi har knoklet en vis del ud af bukserne"

Efter tre års nedgang med et resultat, der er gået fra millionplus til minus, ser Foodservice Danmarks grøntgrossist lys forude. Resultatet er vendt 243 pct. Direktøren giver cadeauen til medarbejderne – det er deres bukser, som 'rø…' er arbejdet ud af.
Foto: Ole Lind
Foto: Ole Lind

500 gram forbedret kundemiks, 150 gram færre omkostninger, 150 gram mere effektiv distribution og et stort kilo hårdt arbejde. Det er opskriften på at vende en gammel grøntgrossist hele vejen rundt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også