Danish Crown går offensivt ind i foodservice

Slagterikoncernen Danish Crown vil have større del i det stadigt voksende foodservice-marked. Både i Danmark og de øvrige hjemmemarkeder er der potentialer for god vækst, siger koncernchef.
Onsdag fremlagde adm. direktør i Danish Crown planerne for at øge indtjeningen frem mod 2021. De indeholdt blandt andet mere fokus på foodservice-sektoren. | Foto: Morten Fauerby
Onsdag fremlagde adm. direktør i Danish Crown planerne for at øge indtjeningen frem mod 2021. De indeholdt blandt andet mere fokus på foodservice-sektoren. | Foto: Morten Fauerby

Et vigtigt led i den strategi, som Danish Crown fremlagde onsdag, handler om værdiskabelse, og om at koncernen skal tættere på forbrugerne og dermed kunderne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også